Dan före Dopparedan

Tjolahopp! Här är jag igen. Hade nästan glömt bort lösen till bloggen, men på andra försöket gick det=) Kan det vara för att jag inte bloggat på länge...Ja!
Iaf, vi lever och är friska. Det är det viktiga. Allt annat får man lägga åt sidan nu när det är jul.
Har haft en mysig dag idag med barnen. Förmiddagen och halva eftermiddagen spenderade vi tillsammans med Helena och Co. När dom åkte hem så dammsög och skurade jag övervåningen. Sen var det dags för att börja med julbordet vi skulle äta.
Benjamin och Cassandra firar jul med farmor och farfar i år så det var därför vi åt lite julmat idag.
Efter middagen så duschade alla 3 kidesn och sen mös dom runt i sina pyjamasar.
Benjamin och Cassandra fick lite julgodis efter maten, så dom var glada och nöjda=)
När Thea hade lagt sig för natten så ville Benjamin och Cassandra slå in lite paket som dom pysslat fill farmor och farfar.
Tomtegröten står på trappan ifall att det kommer någon hungrig tomtenisse inatt. För vem vet, kanske hittar nissen hit=)
Jonas har varit bussig och gjort köttbullar som jag ska ha med mig imorgon till faster Sussie *tack snälla*

Imorgon runt 10 kommer min bror och hämtar mig och barnen. Vi ska släppa av Benjamin och Cassandra hos farmor och farfar, sen hem till han en stund för att tillslut åka och fira jul hos faster Sussie och Micke. Pappa kommer också att vara där. Sen sover jag och Thea kvar hos pappa tills på lördag. Då kör han hem oss. Skönt att slippa tågen, verkar bara vara förseningar och inställda tåg. Men kanske inte här? Hoppas inte det, för jag har planer på att bara vara Madde, lillasyster och Moster på lördag.. Tänkte åka till min fina syster och hennes karl och barn och sova där tills på söndag. OM inte Jonas jobbar vill säga.

Just ja, i går klippte jag lugg=) Tror jag ska ha kvar den!

GOD JUL på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0