Kalas

Grattis Felicia på födelsedagen! 14 år blir du idag, ojoj vad tiden går fort!
Ska åka till Arboga idag och gratta Felicia. Har ordnat med skjuts nu när våran bil e trasig. Men Jonas var o köpte reservdel igår, så nu ska det bytas också sen hoppas vi att bilen går som den ska!

Igår var det kalas hos grannen hela dagen. Stannade hos dem och åt middag och kom hem lagom till julkalendern började. Skönt för barnen med en liten avkoppling efter en hel dags kalasande.
Var också skittrött, blev rätt sent i säng i fredags eftersom jag var barnvakt åt Moa, Nora och Tim.
Tänkte gå till sängs tidigt igår, men när jag satt här i soffan så kom det ett sms från Helena. Det brann hemma hos dem! 3 brandbilar på plats och jag satt mest o väntade på att höra om det gick bra för dom eller om vi skulle ta barnen. Men tillslut ringe hon iaf. Det verkade vara under kontroll och dom hade nå stora fläktar på som skulle blåsa in frisk luft så röklukten försvann. Det e ju inte så bra att andas in det och sen har ju Hanna astma också.
Men när jag visste att det var lungt där så kunde jag krypa ner under täcket=)

Thea har chockat hela veckan och sovit "länge". Runt halv sju, sju vaknar hon numera. Iaf denna vecka=) 6:45 var klockan idag när hon slog upp sina bruna ögon. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Läskigt att det brann :O



Hoppas ni får en mysig dag :)

2010-12-05 @ 10:17:26
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0