Öppna förskolan

Jag och Thea är precis hemkommna från öppna förskolan. Hon somnade i vagnen när vi var på väg hem så jag har precis lagt upp henne i sin säng så får hon sova vidare i den ist. Känns lite för kallt för att ha henne sovandes ute när det är 20 minus. Verkligen en bitande kyla ute! Men det är ju så otroligt fint med all snö och varenda liten gren som är frostig=)
Tror Thea har fått feber. Hon kändes varm när vi skulle gå från öppna förskolan. Hon är ju snorig också, så det kanske är något på gång. O natten har varit hemsk här hemma. Har varit upp till Thea hur många gånger som helst. Hon har gnytt och varit ledsen hela tiden typ. Men aldrig så hon har velat komma upp eller så, så det är ju iaf skönt. Tanken slog mig att hon kanske hade ont i magen...hon snodde ju Benjamin och Cassandras ogräddade pepparkakor igår och käkade upp, det är ju bikarbonat i degen som kanske inte är den bästa för ett litet barns mage.
Jaja, nu verkar hon sjuk iaf. Så det får bli en hemmarfixardag idag. Får väl damma och städa då antar jag=)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tjiiihooo vad roligt att damma och städa, du är välkommen att ta en sväng här också!



Hoppas du kan sova bättre inatt! Puss på dig!

2010-12-02 @ 22:00:26
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0