Tjolahopp!

Här är jag=) Har haft lite bloggtorka som ni kanske märkt. Har haft internet torka också. Har liksom haft annat o göra än o sitta vid datorn=)
Nu e jag så sjukt trött också så det blir ett light inlägg idag.
GRATTIS Nattis till din alldeles första lägenhet! Helt sjukt att du blivit så stor så du flyttar hemmifrån idag, snart är du myndig också=) Minns så väl när du var liten, typ några år, och du snodde syltburkar från kylen och gömde dig bakom köksbordet med dom=) Det var smarrigt va?=)

I helgen som var var Benjamin och Cassandra hos deras morfar från fre-sön. Var enormt välbehövligt att få lite andrum från dom. Trist att säga, men sanningen är så. *Tack snälla pappa för att du tog barnen*
Dom hade haft en jättebra helg med bio och besök hos faster Sussie och Micke.
På söndagen körde pappa hem dom igen. Cassandra hade sjungning med kören i en kyrka här borta, så vi var där och kikade på när hon sjöng. Sen åkte vi hem hit och käkade lunch och sen lite adventsfika.





Jag och Thea myser lite medans Cassandra sjunger. Benjamin läse psalmboken bakom oss=)Jo, mössan åkte av efter en lirten stund!=)



Nå, nu blev jag förkyld. Fortsätter en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack så jättemycket syster :)

2010-12-01 @ 21:33:33
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0