4:45

Thea ville absolut inte sova länge idag. 4:45 tyckte hon att vi skulle vakna=( Var inte särskilt nöjd då vill jag lova! Provade att ge henne en flaska o se om hon kunde somna om efter den, men inte det inte.
Eftersom hon verkligen inte kan somna i min och Jonas säng så fanns det inte så mycket mer att göra än att gå upp med henne vid 5. O vad gör man när man är vaken den tiden? Finns ju inget alls att göra. Jag la mig på soffan med en filt över mig och försökte sova en stund till. Thea låg faktiskt brevid mig till 5:45. Hon sov aldrig, men ändå stort att hon ens låg still så länge.
Själv somna jag om=) Vaknade till lite då o då och kikade till Thea, som efter kl 6 kunde kolla på playhouse disney.

Idag är det otroligt fint väder ute! Solen skiner, det är hyfsat kallt och snön ligger fortfarande kvar. Ska gå ut med Thea en stund snart tänkte jag. Då blir hon glad=)
Sen måste jag även lägga lite fokus på hemmet också. Har inte skurat golvena sen i lördags, så det måste verkligen göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0