Dagen idag

Min dag får jag berätta för er en annan dag=) Tänkte lägga in massa bilder till det inlägget, men det går inte att få in bilder just nu på bloggen=(
Har iaf haft en toppendag med trevligt sällskap!
Kom hem vid 16 tiden och sen dess har det varit full rulle. Nu på kvällskvisten har jag bakat bullar, snoddas, kladdkakemuffins och chokladdoppade marshmallows. Det är tänkt till fikat imorgon. Är klar med baket, ska bara ner med allt i påsar också och sen typ städa efter mig i köket.
Sen har jag 2 tvättställningar fulla med tvätt också som jag ska vika, sen kan jag gå och sova=)

Kommentarer
Postat av: Mirka

Tusen tack för en perfekt dag igår!! Vi hade jätte-trevligt och det var verkligen roligt att få lära känna dig och Johanna:-) Kram kram

2010-11-06 @ 11:35:20
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0