Dagens igår

Nu ska jag göra ett nytt förslk att få in bilder här så jag kan skriva om gårdagen!

Nähä, det funkar inte nu heller=( nänä, så kan det vara. Trist!

Själv hade jag sovmorgon imorse=) Sov ända till kl 7:48 *jihoo*
Idag är det kalas nr 1 här hemma för den här helgen. Idag är det morfar,morbror + Ingela, Moster Nettan m familj som kommer. Imorgon är det kalas för farmor och farfar, Johan och förhoppningsvis Paola.
Bakade och bakade ju igår kväll så nu är det mesta färdigt. Ska bara fixa iordning kladdkakemuffinsen med lite vispad grädde och färgat strössel. Blir kanon=)

Jag har hunnit häva i mig 4 koppar kaffe redan, men måste nog brygga mig lite till. Har huvudvärk och skulle även behöva ett litet piller för den också.
Barnen leker bra här hemma, Benjamin leker med sin nya legobil, Emil sitter i köket och bygger lego, Joel har lånat Benjamins Nintendo DS och sitter här i soffan och spelar, Cassandra är hos Nora. Bara Thea kvar...gissa vad hon gör? Sover såklart=)

Det är jättefint väder ute, kallt med soligt! Hoppas vi hinner ut en stund sen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fin din blogg har blivit! :)

Hoppas ni får en bra dag. Puuusss

2010-11-06 @ 12:56:49
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0