+

Trist att det är plusgrader ute, då töar ju snön bort=( Det var så vitt och fint när jag vaknade imorse, och tänkte först lura mig själv med att jag var pigg när Thea slog upp sina bruna ögon. Men jag kom på mig själv rätt snabbt med att jag inte alls var pigg, så jag la mig och sov en timma på soffan medans hon drack välling och kollade på tv. Eller alltså, jag halvsov...lite svårt att få någon skönhetssömn när hon är vaken=)
Sen blev det full rulle som vanligt fram tills B och C skulle gå till skolan.
Thea fick syn på plogbilen när hon tittade ut genom fönstret, så där stod hon ett bra tag och tittade, vinkade och skrattade=)

Observera att hon står på tå på sin lilla pall när hon kikar på plogbilen=)







Sen blev det duschen för mig och efter det lite lek med busungen Thea. Hon har envisats med att gå runt med Jonas tofflor här hela morgonen. Dom är ju liiite förstora för henne, men hon ger sig inte=)
Tyvärr fick jag bara en bild på henne när hon gick runt med tofflorna, och den blev ju inte så bra=)



När hon la märke till att jag fotade så skulle hon "skojramla" hela tiden...så då blev det liksom inte så lätt att fota henne=)



När jag skulle försöka en sista gång att få ett kort på när hon gick runt med tofflorna så fick hon syn på en liiiten tråd på ena toffeln och satte sig då ner för att undersöka den lite på nära håll...





Hmm, ja så kan det vara med dom små liven. Nu sover hon iaf och jag tänkte brygga lite mera kaffe.
Sen ska jag sätta mig och njuta av lugnet framför datorn=)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mirka

Thea är ju bara för gullig:-) Kramkram

2010-11-10 @ 19:27:52
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fina bilder på sötisen :)

2010-11-10 @ 19:33:34
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0