Förkylning

Nu vaknade jag med och känner mig förkyld. Eller, det känns som en förkylning är på väg. Har inte tid att vara det, så jag får ignorera hur jag mår och helt enkelt göra det jag ska göra. Har ju liksom inte bakt än tills i helgen, kan ju typ vara bra o börja med det. Annrs får jag och Jonas göra det tillsammans när han kommer hem imorgon.
Öppnade skåpet i köket och skulle ta en treo, men hade visst ingen=( får gå och köpa det på affären sen.
Thea sov hyfsat inatt. Hon var lite ledsen någon gång, då gick jag ned och gjorde en flaska välling åt henne. Den slukade hon utan problem! Sen sov hon till 6:20. Då tyckte hon det var dags att kkiva upp. Skulle verkligen behövt sova ett par timmar till när jag mår så här.
Önskade att Jonas hade kunnat vakna o sagt att han hade kunnat gå upp med Thea och varit med henne tills han ska åka, så jag kunde få sova! Men så var det inte=( bara ett önsketänkande från min sida....
Nu vaknar Benjamin och Cassandra också. Kan dom kika lite på tv med Thea medans jag drar en filt över mig i soffan!
Thea är mycket piggare idag, 38,6 har hon i feber nu!

Thea igår kväll





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Krya på er där hemma!

Hade jag bott närmare hade jag kommit och hjälpt dig med barnen..

Puss

2010-11-04 @ 09:25:18
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0