FREDAG

Fredag idag! Barnen mår bättre, Cassandra har ingen feber och ingenting, Thea är feberfri men lite snorig, Benjamin är pigg som vanligt. Bara jag som är risig. Men det har jag inte tid att tänka på, ska ju iväg idag=)
Fick faktiskt sova enda till 7 idag, så jag ska inte klaga. Jonas gick upp med Thea imorse, han kanske läste min blogg igår=) Är isf tacksam för det! Jag skulle verkligen behöva sova lite till nu när jag mår så här som jag gör. Men men. Det kommer en dag när barnen är utflugna, får väl sova då=)
Ha en bra dag allesammans, det ska jag=)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Då är vi två som är grymt trötta! :)

2010-11-05 @ 13:13:29
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0