Jerry Springer

Sitter och surfar och har Jerry Springer på på tvn...haha=) Helt sjukt är det!
Thea sover sen en timma tillbaka och Cassandra är på sitt rum och är sur. Vet inte varför hon är sur, det vill hon inte berätta. Men hon har varit sur sen hon vakna. Hade lagt fram hennes kläder som hon skulle ha på sig idag på en stol i hennes rum, så det första hon såg när hon vakna var kläderna. Och enligt henne helt fel kläder! Hon vägrar ta på sig dom. En helt vanlig rosa klänning är det, dessutom med Hello Kitty på. Men nej, den ska hon inte ha på sig idag! Hon vill ha nått som är tuffare säger hon. Hon tycker vi kan lämna tillbaka klänningen till h&m där den är köpt. Försöker förklara för henne att vi inte kan lämna tillbaka den eftersom hon använt klänningen, men då svarar hon bara...sälj den då! Haha, vad gör man med ett sånt här barn?? Ska man verkligen bestämma vad man ska ha på sig när man är 6 år gammal? Tydligen! Jag gav med mig kan jag erkänna, hon fick välja själv och det blev en annan klänning, en klänning med prickar på. Kanske är det så att hon börjar växa ifrån Hello Kitty? Nä, dte tror jag inte. Hon vill ju ha det annars. Jaja, får väl göra mig av med klänningen om hon iaf inte vill ha den.
Tur att Thea inte bryr sig vad hon har på dig...än=) Inte Benjamin heller. Han hade en period för nått år sedan när han var väldigt bestämd med vad han skulle ha på sig, men så är det inte nu. Han tar på det man tar fram. Skönt!

Usch, dte är lika trist ute idag som igår. Känner mig inte motiverad till något alls idag! Men måste verkligen städa idag...kan inte ha det såhär skitigt längre! Jaja, det är väl bara att börja nu!

Tjing Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0