Lunch

Håller på att laga lunch här hemma. Får bli ris och kycklingbitar idag. Ingen favvo kanske, men det får duga.
Har lagt fram fikabrödet också så efter lunchen ska jag spritsa grädde på kladdkakemuffinsen och strö lite färgat strössel över. Får bli lika fika som vi hade igår=)
Har lite tvätt att ta tag i också och sen ska jag stryka det som barnen ska ha på sig på kalaset. Känns som man har all tid i världen ibland att fixa saker, men det har man ju inte!
Sen efter den här dagen så kan man börja ta bort ballongerna som har hängt sen i måndags. Ska bli så skönt. Nu har vi ju ingen mer i den här familjen som fyller år förens Jonas fyller på nyårsafton.
Tänkte snart börja dona med julpynt. Eller iaf sätta upp julstjärnorna och ljusstakarna. Vet att det är tidigt, och jag kanske väntar en vecka eller två med det. Men jag tjuvstartar gärna med det så man kan förlänga julmyset litegranna=)
h&m home har fått in jättemycket fina julsaker!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Men hallå där! Man ska inte fuska med julpyntet... =) 1:a advent är det som gäller ;)

2010-11-07 @ 13:06:47
Postat av: Nathalie

Men gud, inte kan du börja med julstjärnorna än? :O

Nej nej, första helgen i december är lagom! :) PUSSS

2010-11-07 @ 18:05:54
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0