Nu så

Nu så börjar jag vakna till liv=)
Benjamin är i skolan, Thea ligger på mattan här i vardagsrummet och kollar på playhouse disney och Cassandra pysslar. Om en stund ska vi klä på oss ytterkläderna och ge oss ut i kylan. Måste till affären.
Själv ska jag bara platta håret, sen är jag klar=)

Cassandra och Benjamin ska sova hos morfar(alltså deras morfar) nästa helg. Dom längtar som bara den tills dess! Cassandra berättade att hon sagt till fröken igår i skolan att hon skulle vara ledig nästa vecka. Jaha, varför då frågade jag. Jo för jag ska ju till morfar då, svarade Cassandra. Haha, hon trodde hon skulle vara borta en hel vecka=) Nä lilla fröken, en hel helg är det=)
Ska jag vara ärlig så tycker jag det ska bli kanonskönt även för mig. Det är rätt intensivt att ha dom jämt, jämt, jämt. Cassandra har varit hos sin pappa 1 (!!!) helg sen i maj. Benjamin har varit där 2. Kan ju inte påstå att det är sådär jättemycket.

Nä, nu ska jag blåsa håret torrt och sen platta det.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Trevligt att du börjar vakna till liv! :)

Hoppas du får en bra helg! Puss

2010-11-19 @ 18:31:02
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0