Nu så

Nu funkar det det att ladda upp bilder på bloggen=)
Så nu tänkte jag berätta om min dag igår.

Klädde mig och barnen varmt och packade 2 ryggsäckar och begav mig med barnen ut till parkeringen där Helena skulle hämta upp oss.




Sen åkte vi hem till Helena och var där hemma med hennes barn medans Helena och Anders åkte in till stationen i enköping för att hämta upp hon som skulle komma med sina barn.
Medans vi väntade var vi ute en stund i det fina, men kalla vädret.

Cassandra och Hanna lekte i sandlådan



Thea hade fullt sjå med att hålla balansen i vinterkläderna=)







William lekte med traktorn



Sen kom Helena och Anders. Med sig hade dom Mirka och 7 av hennes 10 barn=) Mirka känner många av er igen från Familjen Annorlunda som visades på tv4 i vintras. En jättehärlig kvinna och härliga barn!
Vi åkte traktor och vagn upp till fotbollsplanen och däär grillade vi korv, marsmallows och banan med choklad. *tack Helena för mat och tillbehör*
Barnen lekte runt på fotbollsplanen och i skogen. Men det blev rätt kyligt efter en stund, så det var nice att kunna värma sig över grillen=)











Mirkas minsta tjej tog en välbehövlig tupplur i den friska vädret...




...och likaså Thea


Efter att vi hade varit där så gick vi över till byggdegården och kikade och alla barnen
hade stoora ytor att springa runt på=) Mirkas man Peter kom också dit.
Vi var väl där i drygt en timma sen kom Anders och hämtade oss med traktor och vagn. Åkte hem till Helena
och fikade och umgicks. Sen kom Jonas och hämtade mig och våra 3 kids efter han hade slutat jobba.
Åkte hem och drog igång baket=)



Hade en jättetrevlig dag med mysiga människor runt omkring mig=)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fina bilder! :) Puss

2010-11-06 @ 19:11:06
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0