Ny vecka

Ytterligare en ny vecka! Cassandra är i skolan, men Benjamin e hemma. Han har lite feber, så därför e han hemma idag.
Helgen har gått otroligt fort! I fredags åkte jag och Benjamin till Helena och sov kvar där. På kvällen gick jag och Helena hem till Anna och drack lite vin. Tänkte bara stanna en liten stund, men helt plötsligt var klockan 00:45. Så jag och Helena kilade hem till henne då=)
I lördags så kom Mirka och Peter dit och hälsade på. Med sig hade dom 8 av tio barn. Vi grillade korv ute och sen gick vi in och fikade. Hade varit hem och hämtat Cassandra med så hon också fick leka av sig lite. Jonas och Thea kom och hämtade oss på eftermiddagen och vi åkte hem och käkade middag. Sen packade jag om väskan för ytterligare en natt hos Helena. Anders kom och hämtade mig strax före 19 och när vi kom hem till Helena igen så hoppade jag in i hennes bil. Hon skulle köra hem Mirka och några barn. Peter hade resten av barnen i deras bil. När vi väl kom fram till Märsta blev vi bjudna på en kopp kaffe. Dom e så otroligt trevliga och lättsamma den familjen=)
Vid 21 tiden så begav vi oss hem igen. Sov kvar hos Helena en natt till och vid 10 tiden igår kom Jonas och hämtade mig.
På eftermiddagen gick vi ut allihopa och lekte. Barnen ville göra en snölykta. Sagt och gjort! Med lite värmeljus i så brann den fint hela kvällen=)

Just nu händer det inte mycket här hemma. Tänkte gå upp på övervåningen snart och dona lite.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Låter som ni har haft en bra helg :)

2010-11-15 @ 15:34:20
URL: http://livetsomnathalie.devote.se
Postat av: Madde

Inte dåligt med 10 barn:)

2010-11-16 @ 13:03:44
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Syster, på tisdag ska jag till körskolan, känner nu att jag är påväg med mitt körkort!

Körkort kan vara bra att ha så man kan ta sig fram själv och man slipper åka buss! Även mer slappt att åka bil, varmt och skönt, går snabbare och inga byten!



Har du funderat på körkort? ;) Puss

2010-11-16 @ 21:54:42
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0