Ny vecka

Tiden går verkligen fort nu! Jullov om några veckor bara.
Idag var det alltså skola igen efter en veckas lov. Barnen var inte sådär superpigga på att snabba sig imorse och knata till skolan. Men det gick det med=) Kallt som tusan var det ute, 6 eller 7 minus har jag för mig. Tur jag slapp å ut=)
Var in till stan en snabbis på förmiddagen UTAN barn. Så lyxigt att få några timmar utan barn ibland. Behövs för att ladda energin lite. Efter jag varit inne i stan åkte jag hem till en kär vän och åt räksmårgås och bara umgicks. Kan det bli bättre?=)
Jonas hämtade mig vid halv ett och körde mig hem. Då skulle jag lösa av han med Thea så han kunde åka till Arboga och lämna Joel. Men han blir kvar där under dagen och kommer väl hem till kl 20 ikväll.
Jag och Thea fixade iordning på Benjamins rum. Var tvungen att koppla om lite bland xbox, ps2 och dvd. Annars funkade liksom inte ps2 av nån konstig anledning. Men nu har jag ordnat det och allt funkar nu som det ska. Han blev överlycklig när han kom hem och såg att allt fungerade=) Med sig hem från skolan hade han Andreas och Elias. Dom leker och har det skojj däruppe iaf låter det som=) Cassandra leker med Nora på sitt rum. Dom hörs inte, så jag hoppas dom inte har nå hyss för sig=)
Thea sover som vanligt när jag bloggar. La henne här nere i hallen i hennes vagn, bäst så tror jag så hon får sova ett litet tag.
Ikväll får jag och barnen middagsgäster. Helena och barnen kommer och käkar med oss. Trevligt! Blir bara simpel tortelini med ädelostsås, men barnen älskar det iaf.

Bjuder inte på några bilder nu, donar med det ikväll!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

6 veckor kvar bara till jullovet! :)

Pusss

2010-11-08 @ 20:08:05
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0