Sjukstugan ökar

Jaha, då är Cassandra sjuk nu med=( Hon var ju ute och lekte och hade det jätteroligt fram till lunchen. Sen kom hon in och strax innan vi skulle äta så sa hon att hon hade ont i huvudet. Då var hon även knallröd om kinderna och hon kände sig häning sa hon. Hon åt rätt bra och sen tempade jag henne, då hade hon 38,4.
Som alltid när hon är sjuk så sover hon mycket. Även nu. Hon la sig först på soffan och vilade men sen gick hon upp och la sig i sängen. Och nu sover hon. Får se hur länge hon sover denna gång...när hon var magsjuk i vintras så kräktes hon en gång och efter det så sov hon oavbrutet i 17(!!) timmar, sen var hon frisk=)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skönt att sova sig frisk! Fattar inte hur man kan sova i 17 timmar, det hade jag aldrig lyckats med!

Nu tycker jag ni får ta tag i kragen och bli friska!

Kramis

2010-11-04 @ 15:21:41
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/
Postat av: Nattis

Nej jag har inte kommit på något väggord än :(

Ska kika runt lite till och fundera!

Sen så hojtar jag till! :)

Pussssss

2010-11-04 @ 15:57:59
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0