Snö

Det är så fint ute när det snöar! Jag verkligen älskar det!=)
Jag, Thea och Benjamin var precis ute en sväng och lekte i det härliga vädret. Den friska luften behövdes verkligen efter en innedag med städning. Hade kameran med, men det blev inga kort tagna. Är en periodare i allt tror jag, antingen gör jag någor massor...eller inte alls.
Men jag har några bilder från i söndags jag kan bjuda er på. Dom ser väl typ ut som alla andra nuförtiden, hehe.
Städningen e jag helt klar med nu! Skönt att ha hela lägenheten klar. Annars brukar jag liksom "glömma" övervåningen=)

Cassandra ville göra en snölykta att ha på våran tomt



Blev jättefint när vi tände 2 värmeljus och satte i lyktan



Benjamin är ju inte så road av att göra snölyktor, han ville såklart åka stjärtlapp



Och Thea ville mest känna på alla garagehandtag



Theas gudmor Helena har lärt Thea att man kan äta pyntgelé...hmmm=)



Skafferiet är numera en rolig plast att hänga vid enl. Thea


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Ha ha... söta fröken löken! Ja vissa saker lär de sig riktigt snabbt de små liven! That's my girl! ;)

2010-11-18 @ 18:19:03
Postat av: Nathalie

Fina bilder! :)

Jasså, det är det nya , att hänga vid skafferiet ;)



Angående min glass... Glassen är under all chokladsås, därför syns den inte. Chokladsåsen är ju godast :)

Ha en bra kväll!Pusss

2010-11-18 @ 19:45:42
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

så söta =) <3

2010-11-22 @ 13:00:35
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0