Soligt

Ute skiner solen och det ser rätt härligt ut=) Men det är kallt, bara 6 grader!
Cassandra är ute som vanligt o leker och Benjamin är på sitt rum och spelar ps2. Thea sover=)
Känner mig sliten och seg som tusan idag, men måste dra igång baket inför helgen. Är inte det minsta sugen på det kan jag lova!
Benjamin har en läxbok med sig hem också med nått han skulle göra klart under lovet, så det lär han ju börja med idag också. För sen hinns det inte med. Imorgon ska jag och kidsen åka till Helena. Dit kommer även en annan tjej med sina barn. Avslöjar inte vem den tjejen är förns typ imorgon=) Men jag är säker på att alla som tittade på ett speciellt program på tv4 i vintras vet vem den tjejen är=)
Sen är det ju kalas lördag och söndag för Benjamin. Så det finns liksom inte tid för läxläsning sen.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tummen upp för att solen skiner :)

Ska bli spännande och se vem tjejen är.. jag har ingen aning, kan det bero på att jag nästan aldrig kollar på tv?? Hmm...

Puss

2010-11-04 @ 11:44:12
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0