SOREL

I år är första året jag provar Sorel till barnen. Det är Benjamin som har dom vinterskorna i år. Cassandra har Ecco gore-tex på fötterna.
Hur som, tänkte det skulle vara kul att testa dom, dom ska ju likosm vara kanonbra säger alla.
Köpte ett par till Benjamin som idag hade dom för andra gången på sig. Helena har också köpt sånna till sin äldsta son. Hon nämnde för nån dag sedan att dom hon köpt blivit alldeles nötta och fula i trycket.
Idag kollade jag på Benjamins. Han börjar också bli det. Efter andra gången! Vad e det för skit? Såklart det inte stör funktionen. Men dom kostar ju ändå pengar, så då förväntar man sig att dom ska hålla sig snygga lite mer än 2 gånger!
Om hans ser ut så här nu efter att ha blivit använda 2 gånger, så lär det ju bli mer. Nä, det var tråkigt. Dom tänker jag gå tillbaka med till affären! Ska mejla SOREL nu och se om jag får nått vettigt svar av dem.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Systeryster, dumt att prova nytt ibland!

Inte roligt att dom ska bli så ju, en sak om det hade blivit så efter hela året men inte efter bara två gånger :( Puss!

2010-11-22 @ 20:50:37
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0