Sovmorgon och snö

Fick sovmorgon idag. Gick inte upp förens kl var kvart i tio! Det var länge sedan jag låg så länge i sängen. När jag kom ner så såg jag att det snöade en del ute=) Nu snöar det också, men inte lika mycket som innan.
Så idag blir det garanterat till att gå ut=)

Här hemma är det lungt och skönt på alla 5 barnen. Thea sover, Joel spelar och dom andra 3 sitter här med mig i soffan. Cassandra sjunger och sjunger...hela tiden. Just för tillfället är det julsånger hon sjunger på, dom hon sjunger på kören. Så mysigt när hon sjunger hela tiden=)

Jaha, lördag idag. Lördagsgodis för barnen! Annars vet jag inte vad vi ska göra. Har ju inte bakat mina lussebullar än, så får se om jag kanske gör det idag.

Vad gör ni andra en dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0