Städning

Just nu pågår det städning här hemma. Eller...hmmm...just nu tog jag iofs en paus s jag hinner kolla datorn lite också=)
Men annars så fick det bli en städdag idag. Övervåningen är dammad och klar. Ska bara bädda rent i Benjamin och Cassandras sängar sen när sängkläderna är torra.
Nu är det undervåningen kvar. Men det är inte så mycket, mest saker som ska plockas undan. Fattar inte hur det kan bli så stäkigt jämt här nere. Varje kväll är det ju undanplockat och fint när barnen sover, sen räcker det med att dom hinner vakna så ser det förjävligt ut igen. Ska det vara så?=)
Igår kom det upp julgardiner, adventsljusstakar och julstjärnor här hemma. Så jäkla mysigt! =)
Kallar det inte för tjuvstart, det e ju liksom 1:a advent nästa söndag=)
Får se om jag bakar lussebullar ikväll eller om det får bli ett projekt till helgen.

Nä, nu måste jag städa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0