Stigande temp

Tempade Thea tidigare i dag och då hade hon 38,2 tror jag det var. Nu för en timma sen tempade jag henne igen och då hade hon 38,8. Snorig och hostig är hon, men inget annat. En aningens gnällig bara, men det har väl med febern att göra. Har inte gett alvedon än, men kanske gör det innan natten så hon (och jag) kan få sova ordentligt.
Var på övervåningen idag och donade lite med tvätt osv. Thea var såklart med dit upp. Sen fick hon för sig att hon skulle gå ner, så då gjorde vi det. Sen upp igen=) O jag fortsatte pula lite med tvätten. Såg att Thea började krypa ner för trappen så jag gick dit så jag kunde vara med. Men jag hann inte riktigt=( När hon såg att jag kom så blev hon så till sig och skulle skynda sig, men då blev det fel och hon ramlade ner för trappen ist=( Hon slog huvudet in i väggen och blev helt tyst. Jag hojtade till och sprang ner och tog upp henne, då började hon skrika. Blev livrädd där ett tag att hon slagit sig riktigt illa. Hon skrek en liten stund, men sen var det bra.
Tänkte då att jag skulle ge henne lite välling och sen att hon skulle få sova en stund, men då kom jag på att vi inte hade nån el! Går ju liksom inte att göra välling då=(
Men hon somnade gott iaf=) Nu har vi el igen så när hon vaknar kan jag ge henne hennes älskade flaska!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tur att Thea inte slog sig mer! Det hade ju kunnat gå riktigt illa.

Oj, inte trodde jag att man kunde vara utan el bara sådär ganska nära stan..ha ha!

Puss

2010-11-03 @ 17:45:23
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0