Våran dag

Nu är snart fredagen slut! Har haft en jättebra dag=)
Min syster och hennes lille Eddie kom på besök vid 10 tiden och stannade till 15 tiden. Vi fikade, ungicks och snackade skit. Så som det ska vara med andra ord=) Eddie är så söt när han liksom bara...är. Ja, precis. Han bara är=) Thea tog en nap på typ 1½ timma, det var skönt. Cassandra var hemme hon också. Vid 14 tiden kom hennes kompis Nora hit och lekte med henne.
När Nettan och Eddie åkt hem så gick Cassandar och Nora upp och badade. Jag och Thea städade undan lite och diskade. Sen mös vi innan det var dags för middagen. Jonas kom hem precis innan middagen med J och E.
Nora stannade kvar och åt med oss och en stund efter middagen så kom även hennes mamma Bella och lille Tim hit. Dom kom precis när jag och Thea skulle gå ut på en liten promenad efter middagen.
Frågade Thea om hon ville komma och sjunga. Och varje gång jag frågade henne det så skyndade hon ut i hallen och trodde hon skulle få gå ut. Fattade inte varför först, men kom sen på att hon kanske trodde jag sa gunga?? Hur som, jag och Thea klädde oss varmt och gick ut en liten sväng. Hon var nöjd=)
När vi kom in var det dags för sängen för Thea och fredagsmys för oss andra. Vid 20 gick våran barn och la sig. Bella, Nora och tim var kvar dom och såg på idol med oss. Även Nicklas kom hit och kollade.

Benjamin fick när han fyllde år ett biobesök av Elias. Så idag var det dags för bio för grabbarna. Dom hade valt att dom ville se den nya Harry Potter. Benjamin följde med Elias hem direkt hem efter skolan och kom inte hem förens halv tio. Men han var glad och ännu mera glad när han stupade i säng.
Dock var han arg på mig...=( När han kom hem frågade han direkt vart moster Nettan var. Hon har åkt hem sa jag. Då sa han, men du lovade ju att hon skulle vara här när jag kom hem. Lilla pojken min! Jag menade ju att hon skulle vara här när han kom hem från skolan, men nu kom han ju inte hem direkt då utan halv tio på kvällen! Visste ju inte imorse att han skulle följa med Elias hem efter skolan. Hmm, nu har jag höga krav på mig och låta han få träffa sin moster Nettan så snart som möjligt. Han var verkligen ledsen för hon inte var här!

Nu fortsätter idol...ha det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0