Dagen före

Dagen före min sons 8 års dag! Det är stort det=)
Han var måttligt spänd inför morgondagen innan han gick och la sig nu ikväll. Så mysigt att se=)

Har inte bloggat så mycket på slutet, känns som att det kanske kommer att vara så ett tag.Får se, får se!

Förra veckan hände inte så mycket här hemma. Vi var mest inne och lite ute=)
Nån dag var det svinkallt och Thea invigde sitt nya skidställ. Testar h&m i år, det kändes som ett bra set till ett skitbra pris! Kan det bli bättre?=) Jättefint är det också på min lilla donna.





I fredags kväll var Benjamin på halloween disco. Han var jäteglad när han kom därifrån så jag antar att han hade det kul=)
Igår kväll var han bjuden på halloween fest hemma hos hen kompis och det hade tydligen varit "ashäftigt"=)




Igår på dagen var vi hem till min faster och uppvaktade hennes 50 års dag! Jättetrevligt!

Ja, det var väl typ det som hänt och skett!
Imorgon blir det kalasande för Benjamin så vi har en del att baka och stå i innan gästerna kommer=)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Supersnyggt skidställ ju! :)

2010-11-01 @ 08:48:50
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0