Godmorgon Fina Du

Nu var det ett tag sen igen som jag bloggade=) Har inte hänt så mycket, så jag har liksom inte haft något att skriva om.
I tisdags på eftermiddagen fick Thea feber bara sådär. 39,4 visade termometern. Sen hade hon 38,8 hela onsdagen, men var ändå lika pigg som vanligt. Efersom hon var pigg så fick hon ingen alvedon. Tycker ju som sagt inte man behöver ge det sålänge dom är pigga. Lite feber gör faktiskt inget at dom har.
På torsdagen var febern borta. Ingn förkyling och ingenting=)
I måndags så slipade jag färdigt i våran hall och i onsdags så började jag måla den. Blev vitt där. Men det känns liksom som att det inte händer så mycket i den just nu när det är så vitt. Måste ha nån färg där. Antingen en randig fodvägg på lilla väggen kanske eller som min bror tyckte...bara sätta upp spegeln där och måla den ramen i samma färg som fondväggen i vardagsrummet kommer att bli. Kan ju vara snyggt!
Den här veckan som varit har vi även införskaffat en jacka till Cassandra. Det blev en rosa Nova Star jacka med tillhörande mössa. Lagom att ha nu innan vintern kommer. Har förstått att det är många som har snö redan, men inte vi=)
Igår morse ringde Jonas och sa att det var snorhalt inne i Enköping och även att det var snö där. Det var tydligen så halt så han hade krockat=( Inget allvarligt hände som tur var!

Nu sitter jag här med en kopp kaffe framför mig. Thea vaknade vid 6 så det var bara att pallra sig upp då=( Grabbarna kom upp vid 7 tiden och Cassandra vaknade nu precis.
Ska snart bege mig in i duschen och sen duka fram till frukosten.

En febrig Thea läser bok



Cassandra och Hanna igår när vi var ute i parken. Lillfisen syns sticka upp ur gungan brevid



På väg mot postlådorna...



...framme!



Thea morgonmyser i soffan






Kamma håret när mamma satt upp en fin tofs kanske behövs...??=)



Theas " Nallegos" hänger alltid med den lilla damen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0