Godmorgon Fina Du

Hoppas du fått sova gott inatt! Det har jag gjort, men det känns som att jag sovit ett par timmar för lite. Thea vaknade kvart över 6 så det var bara att kliva upp då och börja dagen. Satt och mös med Thea en stund i soffan under en filt medans hon drack sin välling. Sen blev det duschen för min del.
Nu har jag och Thea precis varit ner till skolan och lämnat Benjamin och Cassandra. Cassandra tjoar av lycka varje morgon när det är skoldags, men det gör inte Benjamin. Han är såå trött jämt säger han och han orkar inte gå till skolan. Jobbigt det där! Han lägger sig ändå inte sent, verkar som han lägger sig tidigast i klassen. Mellan 19 och 20 lägger dom sig.
Vad jag och Thea ska göra idag vet jag inte. Ska höra med Bella om jag kan låna deras jättelånga skarvsladd och kan jag det så ska jag klippa buskarna runt tomten. Behövs en sista gång innan vintern kommer. Sen skulle jag behöva klippa gräsmattan en sista gång också, men får se hur mycket jag hinner göra idag.
Kl 17 idag har Benjamin och Cassandra tandläkartid, så dit ska vi också.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Morn morn!

Du får ta och sova middag :)



Ha en bra dag! Puss

2010-10-05 @ 08:36:19
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0