GungGung

Jag och Thea var ute och gungade förut. Hon älskar att gunga och vara ute=) Nu när vädret är så fint också så är jag mer än gärna ute. Skulle vilja ha en grind för tomten bara så Thea kan hålla sig på den ibland också. Då skulle jag kunna kratta undan alla löv som trillat ned. Som det är nu så vill hon ju inte vara på tomten.
Efter vi hade gjort gården i typ en timma så satte jag Thea i vagnen så tog jag med mig tjejerna och gick och hämtade Benjamin som var hos Elias.
Jonas åkte till västerås och lämnade Joel och Emil.

Tror jag har kommit på vad jag ska ge alla 5 barnen i julklapp=) Kommer inte bli sådär jättemånga inslagna paket, men dom kommer nog bli glada ändå skulle jag tro. Det blir bra det här=)

Vet även vad mitt hjärta ska få, men det avslöjar jag inte här eftersom han läser min blogg=)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tur att hon gillar att vara ute :)

Men jag tycker du kan avslöja vad du ska ge barnen i julklapp? :) Puss

2010-10-17 @ 20:05:43
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0