Idol

Just nu äär det Idol på tv här hemma. Bara jag som är vaken. Tror alla 5 barnen sover *skönt*.
Jonas var tvungen att åka in till stan och handla kallingar och strumpor till J och E, deras mamma hade glömt att skicka med klädväskan åt dom. Har lite kläder åt dom hr hemma såklart, men inga underkläder. Men nu ornar ju Jonas det så det var ju bra.

Jaha...idag då...jag har varit hemma med tjejerna. Har pysslat och donat idag med. Blev pyssel av vinylplasten idag med=) Tvättsymboler som jag satt upp inne i tvättstugan. Sitter och fundrar på vart jag ska ha nästa väggord. Blir inget uppsatt förens det är nymålat, men jag kan ju göra dom iaf så dom är klara tills dess. Vet vad det ska stå på väggordet, men jag lär ju veta vart det ska sitta så jag kan utforma ett som ser snyggt ut.

Imorgon kommer min pappa hit o hälsar på. Ska bli mysigt. Blir gratäng och kött till middag så hoppas han vill äta det med oss=)

När vi satt och åt middag så tittade vi ut och såg att det snöade! Inte så att det blev vitt direkt...det är lite för varmt för det och så jättemycket snöade det ju inte. Men det känns som det var lite för tidigt för snö redan...är ju liksom inte klar med barnens vinterkläder än.

Lilla gosfian innan sovning





Kommentarer
Postat av: Nathalie

söt hon är :)

2010-10-15 @ 22:23:42
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0