Jaja

Jag börjar blogga lite smått även om bloggen inte ser ut som jag vill. Bilden på Thea ska liksom inte vara där...o jag har tagit bort den men ändå finns den kvar. Inte lätt det här=)

Måndag idag! Började hyfsat bra måste jag säga. Jag och Thea gick upp kavrt över 6 imorse. Gick ner och tände ljusen på köksbordet och sen gav jag Thea lite välling. Sen var det full rulle. Jag duschade och fixade mig, Benjamin och Cassandra vaknade, Thea fick kläder, barnen åt frukost, tandbortning och sen iväg till skolan med dom 2 stora.
Thea har varit jättetrött här på morgonen så nu sover hon redan. Får nog bli 2 sovstunder för henne idag. Beror ju såklart på hur länge hon sover nu.
Själv tänkte jag städa iordning lite här hemma och funera på vad vi ska äta till middag ikväll.

Cassandra igår på kören med sina fina änglavingar hon gjort. Temat för gudstjänsten var just änglar.



Thea myste lite med morfar medans Cassandra sjöng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0