Segt

Det är segt här hemma just nu. Benjamin kollar lite på tv, Cassandra är på sitt rum och leker och Thea sover. Tog med mig Andreas och Hanna med hem efter skolan, men dom åkte nyss hem.
Kände att jag säckade ihop helt nu=(
Har tvätt inmaskinen som skulle behöva hängas, hur jag nu ska orka det. Sen är det full rulle iaf som alla andar kvällar...middagen ska lagas, det ska diskas, barnen ska duscha, det ska plockas undan när barnen lagt sig, kläder för morgondagen ska fram, skolväskorna ska packas. Ja, verligen fullt upp!

En glad Theafis innan vi gick ut. Här verkar hon försöka äta upp en studsboll...



På väg till skolan för att hämta dom stora barnen....vill gärna inte ha mössan på...



Killarna sprang i förväg hem, men jag fick gå hem med 2 glada skoltjejer


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilka fina bilder :)

2010-10-04 @ 22:19:43
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0