Solig måndag

I dag är det verkligen ett kanonfint hösväder=) Solen skiner och det är sådär lagom kallt ute.
Tyvärr är jag så grymt trött bara, men ut ska jag verkligen sen med lillfisen. Har varit sjukt trött hela helgen. Sovit 11 timmar per natt, men det har inte hjälpt. Imorse när Jonas och Thea kom upp och väckte mig så kändes det som att jag precis hade somnat, hade lätt kunnat sova ett par timmar till.
Hoppas tröttheten försvinner snart så jag orkar ta tag i hemmet, för det här är inge roligt alls!

Igår blev vi(Jonas) nya ägare tille en röd volvo 850=) supertonade rutor är det så nu ser vi ut som volvoraggare=)

Kommentarer
Postat av: luffi

Tja! Allt bra med dig idag? Kram Luffi

2010-10-11 @ 11:12:04
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Nathalie

oooh volvo! Tror jag kommer och hälsar på er snart om jag får åka volvo ;)

haha, vad har ni gjort med den stora bilen då?

Puss

2010-10-11 @ 14:06:46
URL: http://livetsomnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0